Premiera Diablo 3 odbyła się w maju 2012 roku. Z okazji 10-lecia powstania gry Blizzard postanowił wyrazić swoją wdzięczność, wprowadzając podwojone nagrody, a także dodając na stałe powracający tryb gry.
Pierwsze z wprowadzonych zmian dotyczą liczby nagród oraz Skarbów Horadrimów. Za unicestwienie najbardziej poszukiwanych demonów w Sanktuarium otrzymamy podwójną nagrodę. Taki stan rzeczy utrzyma się do końca 26. sezonu.
Ponadto twórcy obiecują, że za ukończenie wszystkich pięciu zleceń w danym akcie otrzymamy podwójną liczbę Skarbów Horadrimów. Ostateczna suma podyktowana będzie wybranym poziomem trudności. Oznacza to sporą szansę na zdobycie niezbędnych i legendarnych przedmiotów. Warto również wspomnieć o tym, że częstotliwość wypadania elementów pozostanie bez zmian.
Deweloperzy ze studia
Blizzard postanowili także na stałe wprowadzić do gry tryb Powracający Koszmar. Dla przypomnienia – wyzwanie polega na walce z coraz silniejszymi przeciwnikami. Aby się z nimi zmierzyć, musimy zdobyć Skamieniały Krzyk, transmutować go w Kostce Kanaiego, a następnie wejść do portalu.
Premiera
Diablo 3 odbyła się 15 maja 2012 roku, co oznacza, że dziesiąte urodziny przypadają w nadchodzącą niedzielę. Mimo upływu czasu gra trzyma się nieźle, a nefalemowie nadal wyrażają chęć, by przebywać w Sanktuarium i mierzyć się z wyzwaniami, którymi twórcy nieustannie próbują zaskakiwać.
Źródło:
Patryk Michaś - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2022-05-13 09:42:23
|
|